miercuri, 25 martie 2009

singurică...

...păsărică? cred că dintre toate întrebările care mi se adresează în mod frecvent, aceasta este cea mai deplasată (ca să nu folosesc mulțimea de cuvinte triviale care îmi trec prin cap...). să vedem: de regulă oamenii folosesc individual computerul (poate și pentru că tastatura nu permite decât unei persoane să o folosească la un moment dat). dacă am fi două sau mai multe persoane citindu-ți replicile și probabil făcând mișto de tine, nu ar fi o situație care să îți ofere plăcerea pe care o cauți. :D dacă aș fi singură, asta nu îți clarifică statutul meu, ceea ce te duce oricum la întrebarea numărul 2: casătorită? și atunci de ce abuzezi de timpul și răbdarea mea? din alt punct de vedere, dacă tot nu te poți abține, de ce să nu folosești forma normală în loc de diminutivul folosit în jargonul celor care caută curve pe șoseaua de centură?

Beauty says: nu sunt singurică...!

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina