miercuri, 29 aprilie 2009

atacul buruienilor

exact când mă bucuram mai tare de soarele blând de afară, entuziasmându-mă de noile idei pentru blog, am fost năpădită virtual de câteva buruieni... în mod normal nu stau să îmi bat capul. obişnuiesc să le smulg din rădăcină imediat ce îşi fac vizibile frunzele. pe cele mai agresive, le plivesc. mda, am o sapă în miniatură, pe care nu ezit să o pun în practică atunci când situaţia o cere... de data aceasta mi-a atras atenţia un element interesant: buruiana dădea impresia unei plante de cultură, care nici nu impresionează, dar nici nu deranjează (prea tare)... încetul cu încetul a început să se transforme şi să îşi lungească tentaculele verzi, opturându-mi lumina şi consumându-mi tot oxigenul. şi asta doar în 5 minute... al 7-lea meu simţ i-a retezat rapid elanul, simţind din plin veninul rădăcinilor furibunde.

Beauty says: unde nu este, nici Dumnezeu nu cere...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina