miercuri, 1 aprilie 2009

caut parteneră de fantezii

de mic copil, mi-a plăcut să mă uit la desene și filme. Tom și Jerry nu mi-au plăcut niciodată pentru că prea își dădeau în cap unul altuia fără prea mult efect... mai degrabă m-aș fi uitat la desenele ălea japoneze, hentai. îmi plăceau foarte mult costumele, doamnele acelea îmbrăcate cu corsete și bustiere... nu am înțeles de ce nu aveau chiloței pe ele... le visam în fiecare noapte și de fiecare dată mă certa mama că iar am udat patul... cel mai rău a fost când m-am trezit cu mătura în pat și în fund îmi înfipsesem o furculiță. visasem că sunt călare pe un cal și mergeam să o salvez pe doamna educatoare, care fusese răpită de doamna polițistă... mai apărea doamna doctor și vreo trei sirene... mamăăăă ce vis... acum am crescut mare și îmi plac numai doamnele educate, stilate, cu bun simț și discrete...

Beauty says: dream on, boy!

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina