luni, 22 iunie 2009

despre tâmpiți, numai de bine

azi vroiam să scriu un articol frumos. n-am mai reușit. pentru că în timp ce făceam monitorizare media, am zis să economisesc timp și să îmi verific mesajele... muuuulte mesaje de la id-uri bizare, cărora nu o să le răspund în veci... bonus, o conversație cu un tâmpițel, agramat și cu un tupeu incredibil. ce poate fi frumos în a-i explica unuia care nu vrea să înțeleagă că prima impresie este factor decident în trezirea interesului și luarea unei decizii? că semnele de punctuație și mai ales cratima au fost inventate pentru a fi folosite, de multe ori ele schimbând sensul unei propoziții simple? că folosirea persoanei 1 plural nu denotă că ești urmașul lui Ștefan cel Mare, ci doar o persoană care nu își asumă nici măcar responsabilitatea frazelor emise? ș.a.m.d. surprinzător aceste ilustre personaje se multiplică mai ceva ca virușii și încep să infecteze prin efectul de turmă și persoane considerate cel puțin ok în postura lor de formatori de opinie - așa cum sunt editorialiștii de la evz.

Beauty says: no comment!

1 comments:

jjlk spunea...

"voiam" e corect... abia acum am ajuns la iunie 2009. mi-ar placea sa citesc mai mult, in fiecare zi mai mult, din ceea ce scrii.

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina