marți, 2 iunie 2009

misterul unei dispariții neplanificate

iubesc spontaneitatea. a altora. în ce mă privește, plannerul e un instrument mult mai important decât rujul. căci altfel haosul devine lege... cu toate acestea, întoarsă de pe coclauri, m-am trezit într-o duminică seara că apartamentul meu era vraiște. nu mă vizitaseră hoții, doar familia și o gașcă de muncitori. și dintr-o dată cannes-ul sau tiff-ul au pălit în importanță, energia mi-a crescut la cote nemaiîntâlnite și plannerul a fost aruncat sub un maldăr de dosare. da, reîntâlnirea cu măria sa, șpaclul, m-a făcut să rememorez experiențe absolut unice din viața mea. cele în care am descoperit cum funcționează discriminarea bărbaților față de femei, fie ea negativă sau pozitivă și valoarea efortului fizic.

Beauty says: acum știți :)

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina