vineri, 19 iunie 2009

pun întrebări stupide... sunt un stupid?

mai întâi te întreb dacă te deranjez... că oricum o fac, ce mai contează. apoi, conștiincios, mă apuc să aflu cât mai multe informații despre tine... unele sunt redundante și arată că nu știu să interpretez informația existentă, dar nici asta nu contează prea mult. contează să pun cât mai multe întrebări stupide. cu cât mai multe, cu atât mai bine. cu cât mai banale și prea puțin folositoare, cu atât mai incitant. inconștient, mi-am format un tipar pe care îl repet la nesfârșit. chiar dacă nu mă ajută prea tare. nu pot păși în afara lui, căci asta mi-ar demola întreaga filozofie de viață... sunt un stupid? nu. sunt un deștept fără sau cu abilități scăzute de comunicare.

Beauty says: sad, but true...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina