joi, 11 iunie 2009

what's new pussycat?

recunosc, nu îmi plac mâțele. dar îmi place Tom Jones. și melodiile lui. așa că nu puteți citi acest articol fără să ascultați în același timp melodia de mai jos...
am făcut curat prin lista de mess. multă lume nu a supraviețuit dintr-un motiv extrem de simplu: inconstanța relațională. ciudat este că unii se trezesc să mă mai deranjeze uneori, iar eu din politețe le răspund... și se învârt în aceleași tipare uzate și lipsite de orice strălucire, fără a lua în considerare regula de bază a relaționării: ca să primești ceva, trebuie să oferi. și e de preferat să o faci din proprie inițiativă. pe de altă parte mi s-a părut extrem de interesant cât de mic este procentajul celor din online cu care poți construi o relație mai lungă, de orice fel ar fi ea.

Beauty says: fiecare episod de acest gen vine cu reguli noi...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina