miercuri, 22 iulie 2009

cât de prieteni sunt "prietenii" din rețele sociale?

conceptul de bază al rețelelor sociale sunt "prietenii". îți faci un cont, un profil, după care te uiți prin listele tale de email după cunoscuți, faci research după necunoscuți și adaugi persoane pentru a-ți crea propria rețea. rețea pe care o folosești pentru a comunica, socializa, pune în comun diverse (muzică, jocuri, etc.). indiferent dacă este sau nu specializată, orice rețea îți dă și posibilitatea de dating, care trebuie corelată cu motivația utilizatorilor (îmi și imaginez o persoană care abordează altele pe xing sau linkedin pentru a le propune websex :P). până aici totul e clar. ce mi-e mine neclar este mecanismul care îi face pe unii să se simtă prieteni din primul moment în care apasă butonul de "adaugă prieten" de pe o rețea socială. pentru mine aceștia sunt doar persoane care, din motive care țin de persoana lor - doresc să se țină la curent cu profilul/ persoana mea. eu folosesc această facilitate pentru a găsi mai repede o persoană care mă interesează. poate că la un moment dat, dacă comunică, socializăm și ne găsim multe puncte comune, am putea ajunge prieteni. dar e o posibilitate, nu o probabilitate...

Beauty says: prieteni pe naiba :))

2 comments:

cristi spunea...

:))) incearca sa cauti "sex" pe linkedin si ai sa ramii surprinsa...

Beauty spunea...

mai, n-am incercat pana acum, dar mersi de pont :P

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina