luni, 13 iulie 2009

cât orgasm poate să îți producă o puță virtuală??

(minorii să își acopere ochii)

am avut un weekend nașpa. din cauza vremii. nu mi-am imaginat niciodată că 4 grade în minus combinate cu multă umezeală te pot face să te simți ca la polul nord și asta după ce doar cu 2-3 zile în urmă căutam un colț cu multă umbră. de parcă nu ar fi fost suficient, mi s-au combinat pe retină imaginea unei puțe penale oferite (moca?) pe net cu id-urile doritorilor de sex virtual... așa am ajuns la întrebarea săptămânii: cât orgasm poate să îți producă o puță virtuală? nu o poți pipăi și nici simți. o poți vedea și din nefericire pentru unii, nu este întotdeauna o imagine care să îți ofere senzații înălțătoare... căci dacă ar fi fost așa, ne-am fi desenat una pe perete și am fi fost cu toatele super fericite. n-ar mai trebui să zâmbim fiecărui idiot, n-am mai lua anticoncepționale și am consuma orgasme în loc de ciocolată. așadar, rămâne întrebarea...

Beauty says: so...

1 comments:

Catalin spunea...

Cam.. cat o nuca..

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina