joi, 23 iulie 2009

pierderea interesului

eu sunt unul dintre aceia care își pierd extrem de repede interesul. bașca, am suficientă teorie și practică în mine, încât să recunosc diferitele cârlige comunicaționale sau relaționale, fapt care nu face decât să amuze, în cazul cel mai fericit, sau să mă enerveze total, în cazul contrar... în plus, internetul mi-a dat apă la moară, căci rar mi se mai întâmplă să fac doar un singur lucru în același timp, fără să verific știri, twitts sau alte nebunii. :P în aceste condiții, provocarea cea mai mare este de partea interlocutorilor. căci eu mă simt bine în pielea mea :)) așadar dacă am trecut de primele 30 de secunde, timp în care, absolut subiectiv, decid să te ascult în continuare, pot să îmi pierd interesul din cauza redundanței tiparelor sau a stupidității argumentației. același lucru îl pățesc descoperind banalitatea ființei cu care am de-a face, lipsa ambițiilor personale sau neconcordanța între a fi și a dori. probabil aceste lucruri fac ca media celor care sunt în lista mea de mess să fie undeva între 3 și 6 luni...


Beauty says: bănuiesc că nu sunt singura care își pierde interesul...

2 comments:

Santi spunea...

You're going to die alone :)))

De ce? Pentru ca "stii ce vrei". Si e cam nasoala chestia asta :D Pentru ca vrei sa fie si frumos, tandru cand trebuie, inteligent, agresiv, dominant, dominat, interesant, copil, macho, sensibil, sa nu se foloseasca de clisee, sa aduca bani dar sa aiba timp si pentru tine, pentru vacante, etc, etc.
Suntem imperfecti, si cu toate astea cautam perfectiunea, simetria, absolutul. Toti sunt banali si plictisitori daca ajungi sa-i cunosti indeajuns. Pentru ca suntem oameni. Ce ar fi daca in loc sa cautam perfectiunea, sa incercam sa intelegem imperfectiunile si defectele celui de langa noi? Am ajunge la concluzia "it's not so bad, after all" :D.
Atat, am aberat destul :D
Bye!

Beauty spunea...

e de la căldură?? :P știu ce vreau și știu ce fac... not so bad, after all ;)

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina