marți, 14 iulie 2009

sunt fițoasă

sunt al naibii de fițoasă. când nu sunt rea :P pentru că îmi permit inexplicabilul "trăiesc așa cum vreau". care nu este "trăiesc viața la maxim" și nici "mă plictisesc de mor și îi mai plictisesc și pe alții". încerc să îmi găsesc propria cale. am o mulțime de vise pe care uneori reușesc să le pun în practică. încerc să fiu mai bună decât sunt. câteodată îmi iese, altădată nu. spun liber ceea ce gândesc. ok, mai am momente în care mă cenzurez, dar sunt mai rare. caut compania lucrurilor frumoase și a oamenilor interesanți. încerc să fiu mai mult decât pot. încerc să înțeleg gloata, deși de cele mai multe ori nu reușesc. pentru că viața e frumoasă și nu îți trebuie multe condiții pentru a simți lucrul acesta.

Beauty says: mie mi se pare că sunt doar o persoană normală. pentru unii însă, nu sunt decât o fițoasă.

2 comments:

cristi spunea...

desi te citesc de mult timp, cu bune si cu rele (lol), nu mi s-a parut ca a fi fitzoasa (sic!) ar fi un impediment in a continua sa te urmaresc... pot considera chiar ca a fost un argument pro :)

Beauty spunea...

wow, esti primul care zice ca ma citeste de mult timp :) multumesc.

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina