joi, 27 august 2009

despre frustrări și alte așteptări

și eu, ca și alte persoane am momente când sunt frustrată. poate să fie personal sau profesional, poate fi la un nivel pragmatic sau la unul filozofic, poate fi legat de mine, anturaj sau societate. ceea ce fac eu, spre deosebire de alții/le, este că le fac publice, le disec, încerc să le înțeleg cauzele în mod obiectiv (dacă se poate) și caut soluții. uneori îmi reușește, alteori nu. ține de moment și circumstanțe, dar ține și de așteptări. și așa ajungem la un alt concept important. pentru fiecare nivel de interacțiune în parte, mi-am setat un set de așteptări. acestea sunt caracterizate de grade diferite de realism, idealism, norme & valori, rezultate ipotetice. de exemplu nu am nicio problemă în a interacționa cu tot felul de clienți, dar am criterii de selectecție extrem de puternice (chiar discriminatorii) față de persoanele care intră în viața mea personală.

Beauty says: nu sunt perfectă. doar umană.

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina