miercuri, 26 august 2009

stilul personal

deși știm că imaginea este importantă, investim prea puțină energie în construirea ei și identificarea unui stil personal. cred ca asta este explicația pentru care majoritatea se îmbracă înfiorător. prietenii mei din alte țări obișnuiesc să spună că românii pot fi identificați după pantofi, care sunt, de regulă, de cea mai proastă calitate. eu aș adăuga în cazul domnilor, pantalonii, care, cel puțin în acest an, mi-au provocat dereglări ale stomacului... da, de atâta emoție am dat într-o greață profundă... asta mă apucă mai ales când văd faimoasa combinație pantaloni trei sferturi, bej, din material sintetic asortați cu șosete negre și pantofi cu vârf... vi se pare amuzant? :D sunt convinsă că dacă deschideți dulapul, majoritatea aveți măcar o pereche de blugi cu dungi prespălate, pe care toată gloata i-a considerat trendy în acest an... e la fel de amuzant, nu?

Beauty says: stilul personal se construiește cu răbdare, în timp... sau este o abilitate înnăscută.

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina