marți, 3 noiembrie 2009

prietenul meu prezervativul

în ciuda a ceea ce se spune despre el, m-a scos din multe situații neplăcute. care pot apărea atunci cand ai relații sexuale cu o persoană la prima vedere, al cărui istoric medical nu îl cunoști (daaa, HIV, hepatita și alte infecții cu transmitere sexuală nu se văd, indiferent de cât de puternică ar fi lumina). sau atunci când nu ești pregătită pentru o sarcină (da, incredibil, încă prezervativul rămâne cea mai ieftină și eficientă metodă de contracepție). sau în cazul în care vrei să îți începi viața sexuală, care oricum nu prea știi cu ce se mănâncă (da, e funny să înlocuiești banana cu un penis).


Beauty says: fetelor, nu lăsați masculii să ia decizii asupra corpului vostru!

2 comments:

SoSheSays spunea...

:))))))))
tare aia cu banana.
prezervativul nu e prietenul meu. prietenul meu e prietenul meu si il prefer fara, pentru ca oricum numai cu el am relatii sexuale.

Beauty spunea...

in cazul tau, este de inteles :)

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina