luni, 9 noiembrie 2009

tu ce culori ai în garderobă?

de cum vine frigul, majoritatea își scot din valiză hainele de iarnă și pun la păstrare cele de vreme caldă. de regulă acest proces vine și cu o modificare a paletei coloristice. hainele colorate de vară sunt înlocuite cu o paletă redusă de culori, în care negrul și maro-ul se detașează la distanță. în combinație cu tenul tern și părul de culoare închisă, efectul este de stafii umblătoare... nici nu mă mir că depresiile sunt în creștere în acest sezon.


Beauty says: tu ce culori ai în garderobă?

3 comments:

Cya spunea...

Toate culorile curcubeului, hm, poate mai putin galben, ca nu-mi place cum da in combinatie cu albul pielii.Si daca nu punem culori pe haine, ce ne impiedica oare sa le adoptam in accesorii (palarii, manusi, fulare, esarfe, cercei, sosete etc)?

Nu m-as fi bagat in seama cu comentariul asta daca nu ar fi un subiect care imi scoate fum pe urechi.Iubesc oamenii care nu se tem de culoare, si mai ales pe cei care nu-si cumpara haine negre pentru ca "merg cu orice".

Beauty spunea...

ai dreptate, de aceea trebuie sa ii invatam si pe cei din jurul nostru sa foloseasca accesoriile si sa-si coloreze viata si starea de spirit :)

SoSheSays spunea...

of pai mie poate imi plac mai multe nuante dar ar insemna sa am si multe haine cu care sa le asortez...
negru :p

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina