joi, 10 decembrie 2009

agitația din viața mea

am avut o perioadă extrem de agitată în ultima vreme. îmi place agitația. adrenalina pe care o simt că începe să curgă prin vene. și rezultatele. ador să văd cum proiectul ia naștere, crește și se finalizează cu succes. îmi dă o stare de bine pe care altfel o ating doar în niște circumstanțe speciale. orice îmi stă în cale se transformă de regulă în provocare. această stare devine enervantă doar atunci când depășește un prag de toleranță și se transformă în oboseală cronică. ultima oară când am ajuns la acest nivel am stat jumătate de an pe tușă, încercând să îmi recuperez energia. și din fericire, mi-am revenit la timp. ca urmare a acestei agitații profunde, concentrarea mea s-a mutat într-o altă arie, blogul rămânând într-un plan secundar. asta nu înseamnă că nu am pregătit subiecte interesante :D


Beauty says: back in business :)

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina