joi, 7 ianuarie 2010

planurile de început de an

anul acesta am încercat să fiu rezonabilă în ceea ce-mi doresc: să petrec cât mai mult timp în zone calde, să-mi lărgesc anturajul cu persoane al căror iq emoțional îl depășește pe al meu și să nu mai pierd timpul cu lucruri, activități și persoane irelevante și incapabile să-mi furnizeze o valoare adăugată.
se pare că nu sunt singura care a profitat de începutul anului pentru a face planuri. majoritatea suntem setați să avem măcar un moment pe an în care proiectăm diferite dorințe în viitorul mai apropiat sau mai îndepărtat. guvernul proiectează bugetul, companiile proiectează vacanțele în Bahamas, iar bărbații prinși cu amanta proiectează modalități de a se scoate în fața nevestelor... dar cum teoria și practica au tendința de a se respinge reciproc, în majoritatea cazurilor nu prea ne respectăm planurile. unul din prietenii mei comenta de curând despre planurile prietenelor sale, care sunt sortite unei existențe efemere.

Beauty says: voi ce planuri v-ați făcut?

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina