joi, 25 februarie 2010

alegerile pe care le facem

alegerile pe care le facem ne influențează întreaga existență. bune sau proaste, sunt ale noastre și vom simți consecințele pe propria piele. vom trăi cu ele, le vom urî sau le vom aprecia, dar de scăpat, greu de crezut că se va întâmpla. lucrul ăsta l-am învățat în timp. mereu am fost preocupată de a lua decizia corectă, o decizie informată. ceea ce uneori e greu de realizat. pentru că nu totdeauna ajungi la informația corectă, o primești distorsionată, o percepi prin prisma propriilor capacități și dorințe, ajungând, ca într-un final, să o folosești eronat. caz în care, decizii care păreau potrivite, ajung să fie total greșite, dar lucrul acesta nu îl afli decât în timp, de regulă în momente în care trăiești consecințele și nu mai poți îndrepta nimic. 


Beauty says: uneori îmi doresc să nu fiu nevoită să aleg.

2 comments:

jjlk spunea...

mie imi pare aiurea situatia aparuta in momentul in care intarzii alegerea, deoarece nu stii daca decizia pe care trebuie s-o iei e cea buna...si o taraganezi, si o amani, si te gandesti o groaza de timp daca e bine sa faci acel lucru sau nu. de fiecare data cand (eu) am intins luarea unei hotarari, am dat-o-n bara... :)

Beauty spunea...

cred că depinde de personalitatea fiecăruia.

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina