marți, 16 februarie 2010

în aceste vremuri nebune, memoria mea acționează ca un tampon de siguranță. pentru că sunt bombardată zilnic cu informație, la care se adaugă multitudinea de experiențe, ea e cea care se asigură că organismul meu rămâne în limite funcționale, punând totul pe răftulețe, arhivate prin creierașul meu cel deștept. :) din când în când însă mă apucă melancolia. în acele momente, senzații demult uitate ies la vedere și mă trece un fior de adrenalină. uneori, amplificată de diferiți factori, această stare se prelungește, sfârșind prin a-mi crea o stare de meditație extremă sau (dis)confort. în acele momente capacitatea mea de a privi în viitor descrește proporțional și, uneori, mă face să iau decizii ușor bizare. sau dimpotrivă.

Beauty says: dacă rămâi blocat în trecut, nu te poți bucura de viitor

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina