joi, 18 februarie 2010

nu mai am răbdare

răbdarea este o calitate pe care nu poți să i-o ceri unui berbec. nu poți să îi spui așteaptă... nici se rezolvă mâine... sau discutăm săptămâna viitoare. totul trebuie să se rezolve acum, azi, în acest moment, irepetabil și, deci, neprețuit! această filozofie de viață m-a băgat de multe ori în bucluc. pentru că, 1, sunt repezită și tind să iau decizii în consecință, și, 2, pentru că orice depășește orizontul de timp al prezentului actual tinde să mă plictisească sau să îmi provoace traume majore. și acum, imaginați-vă că de aproximativ doi ani mă aflu într-o stare de așteptare...


Beauty says: îmi aud dinții cum scrâșnesc cu furie și gândurile cum o iau razna...

1 comments:

jjlk spunea...

ce anume iti chinuie rabdarea? (filosofie, cu "s")

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina