luni, 8 martie 2010

fetele petrec azi... și un tăntălău

azi am disperat de câți la mulți ani am primit. mi se pare o aberație. cu excepția zilei de naștere, când are o logică  să îi urezi persoanei să trăiască mult timp înainte, în rest nu reușesc să înțeleg utilizarea intensivă a expresiei. următorul lucru enervant a fost întrebarea: cum petrece (sic!) azi fetele?? pe bune? trebuie să petrecem doar când e bifat cu Ziua femeii în calendar? și în rest? nu ieșim din bucătărie că e lanțul prea mic??? :D eu am o problemă cu spiritul de turmă și acțiunile făcute pentru că așa fac și restul... dar în fine, fiecare să facă după cum nu îl duce capul :P
tăntălăul este un prieten drag de-al meu care-și caută prietenă, interesată mai mult de relaționarea spirituală și mai puțin de cea fizică (da, știu, e surprinzător). culmea e că arată bine și e bun simț. ce ziceți, îl ajutăm? :)


Beauty says: obositoare zi...

3 comments:

jjlk spunea...

asa facE si restul...

Alexandra spunea...

Hmm relationarea spirituala? Dar cum a ajuns sa isi doreasca asta, a suferit vreo trauma? Ar fi interesant de stiut. Nu ca ar fi ceva rau, total dimpotriva, dar este la fel de rar.

Beauty spunea...

hm, n-am reușit să aflu. inclin să cred că e latura conservatoare de vină...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina