marți, 16 martie 2010

încrederea de sine

toată lumea se întreabă cum am ajuns eu să am atâta încredere în mine, de provoc dureri de cap unora și altora? :D nu este nicio știință deosebită. m-am autoevaluat. de nenumărate ori. m-au evaluat alții. din toate acestea am încercat să trag niște concluzii. să învăț câte ceva (uneori am reușit, alteori nu prea). peste ego-ul meu destul de puternic, educat de la o vârstă fragedă cu principiile clasice ale competitivității s-au așezat pe rând experiențe, cunoștințe, abilități, atitudini noi. practic am învățat că orice se poate, ca nimic nu e imposibil și că merit ceea ce este mai bun, în condițiile în care mă încadrez în limitele de toleranță agreate social. în plus am învățat să mă evaluez nu în funcție de cei care mă înconjoară, ci în funcție de nevoile și ambițiile mele. lucrul acesta mi-a conferit o libertate și o independență greu de imaginat pentru majoritatea semenilor :)

Beauty says: cred că oricine poate ajunge la același nivel fără un efort deosebit

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina