miercuri, 17 martie 2010

minte-mă frumos

fostul meu prieten este o persoană carismatică, cu o inteligență peste medie, cu sex-appeal și puțin mitoman. de la el am învățat, după mulți ani, cum să minți prin omisiune, cum să construiești povești cu elemente reale și cum să distorsionezi realitatea. am învățat totodată că adevărul este cea mai bună minciună, mai ales atunci când celuilalt nu-i este familiar. aș putea scrie o carte cu toate experiențele. da, poate cândva voi face acest lucru. mi-am adus aminte de el filozofând despre minciunile bărbaților. chiar dacă pe internet majoritatea se ascund în spatele unor personalități diferite față de cele reale, puțini sunt cei capabili să își susțină minciunile până la capăt. dacă ai răbdare, descoperi bucățelele de puzzle una câte una... din această poveste mulți ies cu buzele umflate și cu frustrări majore. nemulțumiți de faptul că ceea ce primesc este de fapt rezultatul gogoșilor vândute.

Beauty says: spune-mi povești, șoptește-mi cuvinte la urechi, dar... minte-mă frumos

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina