miercuri, 5 mai 2010

ba pe-a mătii

pentru că zilele ăstea am fost nevoită să folosesc un limbaj licențios în exces, m-am gândit să vă povestesc cum am ajuns eu să trec de inhibițiile verbale. în școala generală am înjurat prima dată o colegă. drept pedeapsă diriga mi-a ținut morală vreo jumătate de oră, după care a urmat împăcarea de rigoare între colege (de fațadă în fața adulților, la ce vă așteptați? :P). la ani distanță am învățat că sunt lucruri mai de efect și mai subtile, precum jocurile psihologice... revenind la înjurături, soarta a făcut să am niște contractanți din construcții, care nu și-au făcut treaba așa cum ar fi trebuit. motiv pentru a trece de la vocabularul de doamnă la vocabularul cu care domnii ar fi putut empatiza... cel care folosește organe sexuale și animale în exces pentru a explicita relația cauză-efect.

Beauty says: culmea e că știu să înjur în câteva limbi străine :D

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina