luni, 4 octombrie 2010

două chestii importante

1. nu mai găsesc subiecte interesante. ok, de tâmpiți e plină lumea, dar oare chiar trebuie să irosesc timp scriind despre ei? nu cred.
2. toleranța mea a intrat în pauză. în general îmi place să cred că în orice persoană, poți găsi ceva bun, chiar dacă uneori trebuie să te chinui o viață pentru asta :D și că indiferent câți nebuni umblă liberi pe stradă sau net, îmi urmez cu stoicism calea mea extrem de clară, cu relaxare și un pahar de apă minerală cu lămâie, evitându-i cu drăgălășenie pe majoritatea... doar că în ultima vreme sunt atât de mulți și agresivi și iritanți, încât îmi vine să intru în ei din plin, cu buldozerul...

Beauty says: tâmpite vremuri. tâmpiți oameni...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina