miercuri, 19 ianuarie 2011

90-60-90

Săptămâna aceasta, cineva mi-a recomandat să merg să fac sport, bazându-se pe proporțiile mele declarate într-o rețea socială... recomandarea era parțial corectă, am perioade în care mi-ar trebui mai multă mișcare, dar fac mai mult sport decât multe persoane cu care am tangență zilnic. Premisa însă pleacă de la o idee preconcepută, cum că dimensiunile tehnice sunt definitorii pentru felul în care arătăm. Dacă ar fi așa, dimensiunile actuale nu mai sunt cele anorexice, pentru că în lume este un curent puternic pro-obezitate... e și normal, în condițiile în care procentul acestora a crescut uimitor în ultimii ani. După aceste standarde, eu îmi cumpăr haine de la copii, pentru că mărimile de adulți îmi sunt prea mari :)) Mai interesant ar fi de văzut în ce măsură dimensiunile se armonizează într-o persoană care arată și se simte bine...

Beauty says: deh, teoriile...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina