luni, 1 februarie 2010

strungar, stilist, psiholog, same

sunt strungar și am terminat și psihologie. nu știu la ce îmi folosește pentru că, în mod clar, am oareșce tulburări de personalitate și nu sunt capabil să evaluez altă persoană. nici pe mine. dar nici nu doream asta. eu credeam că mă voi îmbogăți. da, m-am uitat la filme. la alea americane în care vine prostul, se întinde pe canapea și povestește câte în lună și stele, eu dau din cap, iar la final am marcat banul. am acasă o canapea. în carouri. special pentru cabinet. i-am pus și două șaibe, pe lateral, cu model, să arate mai bine. dar n-am avut noroc, căci am realizat că la noi nimic nu se poate. și m-am făcut strungar. sau stilist.


Beauty says: strungar, stilist, nu contează, că tot cu s încep...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina