luni, 15 martie 2010

început de săptămână

în weekend am luat câteva hotărâri importante. una dintre ele zice că trebuie să îmi eficientizez folosirea timpului. asta înseamnă că trebuie să îmi delimitez ușor timpul de lucru, timpul privat și timpul de socializare. alta spune că anul ăsta voi călători mai mult decât anul trecut și de preferat voi face cunoștință cu alte nații. rezultă că îmi trebuie un update al tehnologiei care mă înconjoară și o agendă mai ordonată, căci nu aș vrea ca în loc de relaxare să dau în oboseală cronică. a treia decizie este legată de creșterea tonusului fizic. la revedere activități online, bine ai sosit activități fizice (chestia asta e hardcore, pentru că sunt destul de leneșă de felul meu și prefer să-mi folosesc creierul în detrimentul mușchilor). nu renunț însă la dulciuri, sex, prieteni interesanți și provocări...

Beauty says: good!

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina