miercuri, 9 iunie 2010

bârfa noastră cea de toate zilele

am realizat că nu prea mai bârfesc. când mă întâlnesc cu prietenii, ne actualizăm informațiile legate de experiențele din ultima vreme. pe net, primesc un flux continuu de date privind persoanele din anturaj. timpul liber e atât de rar și experiențele atât de multe, încât mi se pare irelevant să disec ce face unul și celălalt. poate discut mai mult despre comportamente care îmi provoacă un disconfort major, dar, de când cu politică de toleranță extremă, totul e enervant pentru un scurt moment, căci în minutul următor orice devine dezirabil și acceptat. cred că am bârfit mai mult în școala generală decât în toată viața de tânăr adult.

Beauty says: și totuși există persoane care nu pot trăi fără așa ceva...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina