luni, 18 mai 2009

încă unul care s-a vrut faimos

bună frumoasa mea
simt ca ești foarte sexy
așa
inteligentă
corectă și mult bun simț
suflet bun
dar cam plictisită
vrea ceva nou zeița
incredibil, parc mi-ai ghici gândurile
așa simt
vrei să ieși din rutină
dacă mai ești și măritată
este ok
și tu ai soluțiile?
muncă casă muncă casă
depinde cum gândești
sincer ești măritată
am soluții
ia sa vedem care sunt
mor de curiozitate
live se predau
nu mai zi
vrei ceva
sa te revigoreze
sa fii din nou iubită
alintată
dezmierdată
sarutată ca la 16 ani
să simți din nou șoricei prin stomac

să te simți vioaie să simți că trăiești
și tu esti furnizor?

încerc
depinde și de decizia ta
ai reușit să mă impresionezi până la lacrimi
sincer, nici nu știu cum mi-am putut trăi viața fără tine
mă bucur că te distrezi
sincer
vezi râzi
mda, o sa te fac și subiect de blog
cam greu în ziua de azi
ok

Nicu, care se crede Zeus, are 40 de ani, studii superioare, este puțin șomer, puțin căsătorit și puțin analfabet.. cum și-a dorit să devină vedetă, m-am gândit să îl ajut ;)

Beauty says: of, of, of, măi, măi...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina