marți, 12 mai 2009

pitzi

pitzi și-a căpătat notorietate în ultimii ani, deși ea a existat dintotdeauna... de pe vremea când bărbatul ieșea din peșteră pentru a vâna și blana i-o dona consoartei pentru a-i ține de cald în zilele friguroase... căci în rest frunza era baza. între timp frunza a căpătat nume de designer, iar blana nu se mai poartă decât dacă e artificială și asortată cu o geantă mare și încăpătoare. pitzi din ziua de azi este fan Barbie, pe care încearcă din răsputeri să o imite. de aceea unghiile sunt false, părul este sintetic, buzele și sprâncenele tatuate și hainele minimaliste... din același motiv, multe evită să deschidă gura, preferând onomatopeele. cele mai curajoase sunt însă percepute negativ, căci vocabularul lor nu este prea extins. în afară de măi-fată-mi-am-cumpărat-o-pereche-de-pantofi-care-se-asortează-cu-claxonul-de-la-mașina-pe-care-mi-a-făcut-o-cadou-și-pe-care-iubi-mi-o-schimbă-pentru-că-nu-se-mai-potrivește-cu-culoarea-pietrei-Zwarovski-de-pe-mobilul-pe-care-iubi-mi-l-a-luat-când-mi-am-schimbat-meșele-din-cap-înțelegi-tu-fată?, ele mai știu puțină matematică (înmulțiri și procente) și cam atât.

Beauty says: când te joci cu ele, vezi să nu le rupi capul, căci este fragil :D

1 comments:

zunais spunea...

Din fericire pentru barbati siluetele venusiene steatopigice din paleolitic au fost inlocuite de cele scheletice postmoderne, gusturile masculine shiftandu-se evident in aceasta directie. Constant a ramas insa impactul vizual, iar cum the beauty is in the eye of the beholder, vazul fiind esenta care ne hraneste simturile, e de mirare ca iubim fetele-barbie? In plus ne si putem exhiba cu usurinta (sub)cultura impresionand prin orice spunem.

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina