marți, 17 martie 2009

deranjez?

nimic nu mă emoționează mai tare ca atunci când sunt întrebată: deranjez? de regulă îmi dau lacrimile pe la colțul ochilor, buzele îmi freamătă ușor, părul mi se ridică în sus pe ceafă și mușchii mi se încordează... totul durează vreo 2 secunde, timp suficient ca să gândesc următoarele:
- dacă am catadicsit să îți răspund, atunci nu are niciun rost să mă întrebi așa ceva
- dacă sunt în mijlocul unei activități importante și m-ai deranjat, ce rost are să subliniezi acest lucru?

poate dacă ne-am cunoaște de mai mult timp și tu știi că sunt ocupată, dar vrei să îmi spui ceva cu totul și cu totul important, atunci ar fi relevant să mă deranjezi, completând fraza cu motivul pentru care faci acest lucru. la o primă abordare nu faci altceva decât să mă emoționezi... inutil și fără rost. :D

Beauty says: scoate cuvântul deranjez din vocabular!

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina