joi, 1 aprilie 2010

curu' mare cu mcD se ține

ok, recunosc, creierul meu e anorexic. cu toate acestea corpul meu funcționează normal, în funcție de ce îi ofer. sport, stres, sedentarism, nervi, relaxare, mâncare, abuzuri. sau nu. poate am eu un corp deștept, care are propriile sale mecanisme de echilibrare. și lucrul acesta l-am observat fără a face un efort deosebit. și pentru că nu suntem în usa, unde orice conține cantități impresionante de zahăr, am probleme în ultima vreme să mă uit la fetele cărora șuncile li se scurg pe toate părțile. mi-e groază căci sunt din ce în ce mai multe. au curul mare, burtă și arată de parcă au născut vreo 5 copii. deși au poate maxim 20 de ani. nu discutăm de o persoană cu probleme hormonale. nici de una care are o structură osoasă mai voluminoasă. discutăm de persoane care probabil au crescut cu fastfood, care și-au luat scutire la sport și care își petrec ziua în fața mess-ului.

Beauty says: fetelor, la alergat cu voi!

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina