marți, 11 ianuarie 2011

cum aș aborda eu o persoană

Cum aș aborda eu o persoană necunoscută prin intermediul unei rețele sociale? Îmi vin în cap două situații posibile:

1. i-am citit profilul și mi s-a părut ceva interesant - am descoperit un lucru în comun, ceva e wow, etc. Asta presupune că am alocat 10 secunde pentru a parcurge prezentarea celuilalt și am informații minime pentru a începe o conversație. Drept urmare, pot să sar peste întrebări idioate gen "ce faci?, cum te cheamă? în ce cartier stai?" și să conversez legat de lucrul interesant... dacă e cazul voi ajunge și la întrebări de cunoaștere.
2. am dat click pe primul nume apărut - dacă nu am vreo boală psihică nedepistată, înseamnă că abordez persoana cu un scop extrem de precis. Pentru a nu irosi timpul (meu și al celuilalt), pot tasta un mesaj direct, simplu și la obiect. 

Beauty says: coada la abordat, vă rog? :P

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina