luni, 13 aprilie 2009

nu ai un număr de telefon?

sigur că am! de fapt am mai multe. în care rețea vrei? :D ești nerăbdător să mă auzi? crezi că vocea te va ajuta să îți dai seama cum arăt? nicidecum. de fapt, s-ar putea să îți ofere indicii false, căci sunetul receptat poate fi distorsionat. deși, mai devreme îmi zicea unul că "după voce îmi dau seama dacă ești ok"... cool! îți dai seama câte kilograme am, dacă am vreun handicap și starea civilă... yeah, sure... și acum să ne înțelegem: există persoane care folosesc preponderent memoria auditivă; pentru aceastea sunetul e mai important decât vizualul și ar mai avea o scuză, în abordare. cu toate acestea, în ceea ce mă privește, cu excepția situațiilor în care vreau să îmi fac minute, prefer să folosesc telefonul pentru a comunica cu persoane cunoscute.

Beauty says: am, dar nu ți-l dau!

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina