luni, 15 februarie 2010

sexul virtual

aproape că nu există zi în care să nu primesc măcar o ofertă de sex virtual. dar parcă în ultima vreme mesajele s-au întețit... o fi de la vremea rece, care i-a ținut pe toți nebunii în fața calculatoarelor. sau poate a crescut numărul persoanelor cu probleme. în orice caz, cu această ocazie mi-am adus aminte de dezaxații care umblau pe stradă doar cu un parpalac pe ei și își arătau organele tipelor pe care le prindeau prin zone mai puțin aglomerate... culmea e că n-am auzit pe nimeni să zică wow, ce fain. altfel stau însă lucrurile în fața web-ului. deși practic e același lucru - un nebun care și-o freacă în fața ta, se pare că distanța oferită de cablul de net e suficient de safe ca să te facă să nu ai reacții negative, ba, dimpotrivă, să îți placă (??!). nu am nimic împotriva condimentării relației de cuplu folosind diferite tehnologii, în anumite contexte, dar a prefera o sesiune de arătat organele după 2 replici schimbate, mi se pare comportament de maimuță.


Beauty says: în rezervație cu voi...

1 comments:

jjlk spunea...

si acum mai sunt unii/unele care se exhibeaza...so, nothing's changed...

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina