marți, 23 iunie 2009

iupi, iupi, ieeieee

au tăbărât pe mine ideile. mai întâi a apărut una. sfioasă, se mișca grațios printre dendrite, cu grijă să nu le deranjeze... nici nu a apucat să își găsească locul, că au apărut suratele ei. guralive, făcând tumbe, râzând cu toți porii și certându-se care să fie prima. de atâta agitație, m-a apucat durerea de cap. a trebuit să le amețesc cu suc de portocale, ca să mă pot înțelege cu ele. le-am luat pe rând, să văd ce vor de la mine. când au văzut că e loc de povești, și-au revenit instantaneu și au început să sporovăiască, gesticulând cu putere... cât pe ce să cad de pe fotoliu. a trebuit să le mai dau o doză de suc și să le rog să fie mai eficiente. am adormit în șoaptele unei idei șugubețe și am visat cum ideile făceau chef, îmbătându-se cu apă rece...

Beauty says: să mă trezesc?

 
Beauty says © 2008 Template by Exotic Mommie Illustration by Dapina